آلبوم تصویری ستاره‌های پاپ

آلبوم تصویری ستاره‌های پاپ با تکنولوژی «دالبی – سوراند» منتشر شد

Pop [640x480]

اخبار جدید در تی موزیک

نشست خبری نخستین آلبوم تصویری ستاره های پاپ عصر دیروز 17 دی ماه در محل دفتر تولید آلبوم با حضور مدیران موسسه «آوای فرداد» و دست اندرکاران پروژه و بدون حضور خواننده ها و چهره های حاضر در این اثر برگزار شد.

این اثر حاوی ویدئو کلیپ هایی از بنیامین بهادری، شهرام شکوهی، رضا یزدانی، مرتضی پاشایی، فریدون آسرایی، روزبه نعمت اللهی و علی تفرشی است که روی قطعات قبلا منتشر شده این خواننده ساخته شده و در این اثر با تنظیمی جدید و تکنولوژی دالبی – سوراند5.1 در اختیار دوستدارانشان قرار گرفته است.

////

در ابتدای این نشست «مهرداد آسمانی» (تهیه کننده آلبوم) با پخش ویدئویی، به توضیح و تشریح تکنولوژی استفاده شده در این اثر پرداخت و سپس با پخش نمونه ای از این قبیل آثار در مارکت خارجی، اثر تولیدی خود را همطراز نمونه های خارجی منتشر شده دانست.

«مهرداد آسمانی» توضیخ داد: «کاری که در حوزه کیفیت صدا در این اثر انجام گرفته مطابق با آخرین متدهای جهانی است که در کشورهای دیگر هم هنوز به صورت انبوه مورد استفاده قرار نمی گیرد و این اتفاق بسیار ارزشمندی است که می تواند مقدمه ای برای فعالیتهای گسترده دیگر در حوزه پخش صدای کنسرت های موسیقی نیز باشد. ما روی این ماجرا وقت و انرژی گذاشته ایم.» وی افزود: « تولید این اثر مرهون سعی و تلاش بی دریغ چهار نفر از اعضای هیئت موسس شرکت «آوای فرداد» یعنی فرید نوایی و فراز تلالو است که متخصصین اصلی ما در زمینه میکس و مسترینگ دالبی سراند هستند و سال‌هاست که به صورت حرفه‌ای در زمینه آهنگسازی و تنظیم موسیقی فعالیت دارند و سعید عربی که از شروع صنعت نمایش خانگی در این شغل به صورت حرفه‌ای و تمام وقت؛ عمرش را گذاشته‌ و مدیریت توزیع و پخش این اثر را بر عهده دارد.»

فرشته ملک محمود (مدیر اجرایی آلبوم) نیز در انتهای این نشست توضیحاتی را درباره روند شکل گیری و انتخاب چهره های حاضر در این آلبوم داد: «لیست کسانی که در این اثر هستند بیشتر بر اساس روابطی بود که بین ما و هنرمندان بود. مثلا محسن یگانه نخستین کسی بود که حاضر شد اثرش را در اختیار ما قرار دهد و با این روش تنظیمی جدید را روی کارش بشنود. ولی از آنجایی که او و محسن چاوشی تمایلی برای حضور در ویدئوی تصویری نداشتند، حضورشان در این آلبوم منتفی شد.»

///

وی درباره دلیل حضور «علی تفرشی» در این آلبوم و شائبه حضور وی بخاطر دریافت سریع تر مجوز اثر نیز توضیح داد: «همه آثار حاضر در این آلبوم پیش از استارت این اثر مجوز داشتند. به هر حال آقای تفرشی هم سوای موقعیتی که در شورای شعر و موسیقی دفتر موسیقی دارند، به هر حال جزو چهره های شناخته شده ای بودند که در این اثر صلاح دیدیم حضور داشته باشند. خیلی های دیگر از قبیل مانی رهنما و احسان حق شناس و … قرار بود در این اثر باشند ولی توافقات صورت نگرفت و باعث شد حضور آنها در این اثر منتفی شود.»

این آلبوم از صبح امروز (چهارشنبه – 18 دی ماه) به صورت گسترده در سراسر کشور منتشر شده است

 

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *