سریال جدید شوخی کردم

مراسم رونمایی و ورود به بازار مجموعه طنز شوخی کردم  به کارگردانی مهران مدیری

عکس های مراسم سریال شوخی کردم و توضیحات در رسانه تی موزیک

IMG17403759 (Copy)

 مراسم رونمایی از سریال شوخی کردم عصر امروز برگزار شد .
مهران مدیری کارگردان و تهیه کننده «شوخی کردم» که بسیار مورد تشویق حضار قرار گرفت…

گفت: امروز هیچ ایده و برنامه خاصی برای این مراسم نداریم و تنها قصدمان این بود که با حضور بازیگران این مجموعه دورهم جمع شدیم و بخشی از شوخی کردم را ببینیم.

تاریخ عرضه ۱۵ دی ماه

سریال شوخی کردم

 

همهمه ستارگان در حین سخنرانی

محمد سلوکی مجری برنامه است و حالا که برنامه آغاز شده تمام تلاش خود را انجام می دهد که نبض مراسم پر از همهمه دوستان و آشنایان و ستارگان را در دست خود بگیرد اما نمی تواند که نمی تواند. او بعد از روال رسمی برنامه که با سرود ملی کشورمان و تلاوت قرآن کریم آغاز شده است خطاب به تماشاگران و حاضران در مراسم گفت: امروز می خواهیم کمی با هم شوخی کنیم. من هم مانند شما شدیدا منتظر دیدن موضوعات مختلفی در سریال “شوخی کردم ” هستم که بیبنم مهران مدیری و سایر هنرمندان در این مجموعه با چه کسانی شوخی کرده اند. من می‌خواهم ببینم آیا با انتشار این مجموعه تحمل شوخی و فرصت و مجالی برای شوخی وجود دارد.

مدیری ضمن تقدیر دوباره رسانه ها برای پوشش اخبار سریال “شوخی کردم” تصریح کرد: ایده مجموعه “شوخی کردم” در یک روز به سراغ ما آمد. ما هم سعی کردیم این ایده را کمی پخته تر کنیم. ایده ای که این بار با رویکرد های سیاسی و اجتماعی ما را به روزگار آیتم های کوتاه برد. به هر حال نویسندگان شروع به نوشتن کردند و دکورها هم ساخته شد و سرانجام تولید مجموعه ای با حضور بیش از ۶۷ هنرمند متشکل از بهترین بازیگرها آغاز شد. مجموعه ای که در مرحله اول با موضوع “خلاقیت” و در بخش های بعد با موضوعاتی نظیر خشونت، اقتصاد، سلامت، مد، زندگی زناشویی و موضوعاتی دیگر به مخاطبان ارائه خواهد شد و شما امروز بخش هایی از آن را می بینید. البته کار جدید دیگری که در لابه لای تولید این مجموعه انجام داده ایم تولید کلیپ های موسیقایی تصویری است که برای اولین بار انجام شده و حتم دارم جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

این کارگردان بعد از پخش قسمت اول آیتم هایی که برای نمایش در این مراسم در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: این خیلی خوب است که همه شوخی را جدی می گیرند. هدف ما از تولید این کار هم نشان دادن برخی از معضلات اجتماعی به مسوولان با زبان طنز و هم معضلات فرهنگی به مردم عزیزمان بوده که اعتقاد داریم انتقادهای به آن وارد است و باید با زبان شوخی آنها را نشان داد.

آقای کارگردان در بخش آخر این مراسم و بعد از پخش قسمت سوم آیتم ها که با بازی محمدرضا هدایتی و هادی کاظمی به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود خطاب به حاضران در مجلس گفت: دیدید که ما برنامه خاصی نداشتیم؟ فقط چون خیلی وقت بود دور هم جمع نشده بودیم تصمیم گرفتیم که به این بهانه در یک بعد از ظهر کنار هم باشیم و بعد هم به خانه هایمان برویم و البته خیلی از شما ممنون هستم که با تمام سختی ها آمدید.

بعد از صحبت‌های مهران مدیری بود که بدون برگزاری هیچ مراسم رونمایی همه حاضران خوشحال و خندان پس از صرف یک عصرانه به میزبانی مهران مدیری و یارانش از هتل هما خارج شدند تا از فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه همراه با شهروندان تهرانی خریدار مجموع جدید مهران مدیری بعد از “ویلای من” باشند.

امیر شهاب رضویان، داریوش اسدزاده، جمشید جهانزاده، مائده طهماسبی، امین زندگانی، رضا جاودانی، الیکا عبدالرزاقی، سروش صحت، ستاره پسیانی، هوشنگ گلمکانی، بیژن امکانیان، علی لک پوریان، سیامک انصاری، رضا یزدانی، بهرام عظیمی، اشکان خطیبی، شبنم فرشادجو، مهران غفوریان، محراب قاسم خانی، عارف لرستانی، رضا نیکخواه، شبنم قلی خانی، امیر مهدی ژوله، سامان مقدم، علی قربان زاده، گلاره عباسی، لاله اسکندری، بهنوش بختیاری، سهیلا رضوی، فرخ نعمتی، میترا حجار، نیما فلاح، مهدی فقیه، نادر سلیمانی، سحر ولدبیگی، آرش نوذری، علی اوجی، رابعه اسکویی، هدی زین العابدین از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

Shookhi-Kardam-6-470x327 Shookhi-Kardam-1-470x327 Shookhi-Kardam-2-470x327 Shookhi-Kardam-3-470x327 Shookhi-Kardam-4-470x327 Shookhi-Kardam-5-470x327

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *